Monday, January 9, 2012

si selamba badak, zubaidah!



peace yo! hehehe... nama aku, zubaidah choo binti rahmat choo. aku budak akhirul zaman dan aku warga sejati Frostoan :)

nilah bedah. budak paling selamba yang pernah aku jumpa. ok. first day sekolah, aku dah jumpa dia. ingatkan dia ni cina. memang ada darah cina pun. pergh! paling aku tak lupa masa first time aku jumpa dia, orang lain makan guna tangan kat DM but dia, makan guna sudu ngan garfu. ceh! first time nmpk, "bajet betul lah budak ni makan guna sudu". bila dah kenal korang akan tahu yang dia tak reti makan guna tangan mula-mula dulu :P hehehehe. 

kat asrama lagi macam-macam benda dia buat. hahaha. takyah cerita lah :D hantu maggi kot bedah ni. ok! maggi apa dia tak pernah makan? hahaha tak tahulah pulak. stok maggi dia sentiasa ada :)

ini Faiq, scandal saya dulu :)

bedah kakak dorm yang paling cool. 2011, actually dia satu dorm dengan Aned dan Inka. tp sebab aned ngan inka tu MT rumah, so dorang terpaksa pindah AZ 10. kesian bedah, ditinggalkan sendirian menjaga adik-adiknya di AZ 2. wei, sumpah macam ibu tunggal aku tengok bedah time tu. dia sorang je kakak form 5. tapi, adik-adik dorm dia kata, "kak bedah best, cool, tak kisah kitaorang nak buat apa". until dorm dia dapat dorm terkotor. but surprisingly, dorm dia pernah dapat dorm terbersih. hebat lah!

ini anak ikan saya :)

hamster! bedah suka hamster. dia sorang je bela hamster dalam dorm, bawa hamster pergi kelas. cool kan? hahaha.  at last, semua hamster dia mati. tapi, sebagai penghargaan adik-adik dorm dia, dorang bagi bedah hamster hari tu. untunglah bedah!

we are best friends right???

hujung tahun 2011, bedah tukar dorm dengan aned. ane masuk az2, bedah masuk az10. bila bedah + yasmeen + inka, pergh! satu kombinasi yang hebat. maka bergegarlah az10 tu. aku tak tahu macam mana wan boleh survive dalam dorm tu. tahniahlah wan sebab dapat survive dalam dorm tu. dorang 3 orang ni kawan baik. yup! kawan baik. hobi yang sama, perangai yang sama, masuk aspura pun sama-sama. hehehe.   dorang suka main gitar dan menyanyi bersama :)

now, i miss bedah. aku rindu nak tengok keselambaan dia, muka baru bangun tidur dia, mata dia yang kecik tu. hahaha. apa boleh buat, life must go on. so, bedah, tahniah kerana jadi manusia yang selamba. aku suka cara kau :) yeah!

aku suka gambar ni :)






 

6 comments: