Thursday, January 5, 2012

Dyana Farhana si Feminine :)

Dyana Farhana??? lebih dikenali sebagai DF... dia tak suka korang panggil dia Farhana. tak tahu kenapa, maybe sebab Farhana tu panggilan untuk bakal suami dia tak? hehehehe...


ni lah si DF tu. whoa! dapat anugerah mistress of the night kot. hebat tak? hehehe... kawan aku tu :)
DF sangat matang! ramai budak2 suka dia. aku rasa semua junior kenal dia. Kak DF? hahaha. 

cerita aku dengan DF? aku tak suka dia ni. dia jiran aku masa 2 tahun lepas. budak second intake. kerek gila! bajet! hahahaha... memanglah, awal-awal masuk, sape suka kan? but at last aku suka dia. feminine gila. lip balm sentiasa di purse! dalam beg dia, sanitizer, bedak, losyen, tisu semua ada! memang macam langit dengan bumi lah kalau dibandingkan dia dengan aku...

DF ada kembar tau. lelaki. hahaha. tak, sebenarnya muka dorang sama. pernah DF kena tanya dengan budak form yang baru masuk, "akak ni kembar dengan abang jambu ea?" mana ada! muka je hampir sama. 

Faris amirul

Dyana Farhana
sama tak? lebih kuranglah! hehehe...
hmmm,,, kawan baik? DF baik dengan Aween. baik gila! kat mana ada DF, kat situ ada Aween.sesuailah DF dengan Aween. satu kepala. senam tari bersama, suka fesyen, feminine, suka menari, muka cantik kot dua-dua ni. Aween ada buat satu album khas "DF & Aween" oh! sweetnyeeee :)  DF pernah nangis masa Aween rapat dengan orang lain. wei, kawan baik dah tak rapat lagi, mana tak sedih! aku pun, kalau kena macam tu nangis... moga persahabatan korang kekal sampai ke syurga :)



sharing is caring :) hahaha

so, DF penghargaan buat kau, tahniah kerana berjaya mengharungi kehidupan yang mencabar di SEMESRA. aku teringat masa awal-awal kau masuk SEMESRA, kau menangis gila-gila. hehehe. Terima kasih untuk segalanya kawan! aku sayang kau :)






No comments:

Post a Comment