Thursday, January 5, 2012

Ran- the great :D


"undilah saya kalau saya jadi wakil rakyat anda"
perghhh! ayat tak boleh bla. aku tak tahulah dia ni nak jadi wakil rakyat ke? tapi aku tahu yg impian dia, nak bukak saloon untuk perempuan-perempuan muslimah. hehehehe. semoga berjaya!

penolong ketua badar, kapten hoki perempuan, ermm,, apa lagi jawatan ekk? oh! ketua keceriaan kelas, eh? betul ke? hehehe... nilah raihan najihah. penuh dengan kepimpinan.aku rasa sesuailah kalau dia nak jadi wakil rakyat :)

sy dapat award, alhamdulillah...

kami panggil dia RAN bukan RAIHAN. tak tahu kenapa. kreatif, tabah, jati diri kuat, suara sedap, tegas, ape lagi? banyak yg noble values yang dia ada. 

setia dgn hockey stick dia, SACHIN :D


nak dengar cerita tak? ran tak suka SEMESRA. lagi-lagi bila dia ditakdirkan untuk jadi pen ketua badar secara tiba-tiba. tak! memang dah Allah tetapkan yang dia dapat jawatan tu. banyak cubaan yang Allah datangkan kat dia untuk menguji kesabaran dia. aku tak tahulah macam mana dia boleh jadi tabah hadapi cubaan tu. tahniah la ran! jarang aku tangok dia nangis depan orang kalau dia ada masalah. maybe dia nangis senyap-senyap kot. hehehe.

captain hoki :)

aku suka dengar dia bagi tazkirah. dialah yang introduce kat aku pasal iluminati, artis-artis yang terlibat dengan iluminati, aurat, ibadah-ibadah sunat. senang cerita apa-apa yang berkaitan agama banyak aku rujuk kat dia. Thanks ran!

jgn terpedaya dgn agenda yahudi tau!
kenangan aku dengan ran ni banyak, banyak sangat! dia yang ajar aku main hoki, introduce aku main hoki dan lastnya aku join gak team hoki even jadi reserve player. then, dia jugak selalu dengar masalah aku, aku gak selalu dengar masalah dia. cerita-cerita sedih, gembira selalu kitaorang share. bila dah masuk akhir 2011 which is dah nak habis sekolah, ran dah mula suka tinggal kat semesra. dia sayang gila kat valedictorian. sape tak sayang valedict kan? hehehe

so, macam biasa, terima kasih ran atas segala nasihat kau kat aku, tunjuk ajar kau pada aku, aku tak pernah lupa, insya-Allah. doakan aku terus istiqamah dalam ibadah dan kejayaan kita bersama di dunia dan akirat. ameen :) terima kasih banyak-banyak RAIHAN NAJIHAH!!!

kenangan masa hoki :)












5 comments:

  1. LOL aq x kesian..
    aq pown leh jdi wakil rakyat ape ~~

    ReplyDelete
  2. ikram- ok, nanti aku nk tgk ko jd wakil rakyat :D
    balqis- yeah! dia mmg great :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. eh kenapa post arm kena remove ? eleh ikram semoga bertanding dengan aku la nanti . hehe =..= btw , thanks siti nur :)

    ReplyDelete