Saturday, September 17, 2011

They inspired me :)

Assalamualaikum...
SPM insya-Allah lg 8 kali jumaat. this is my last outing b4 spm (cikgu Azman kata)... balik ni, bnyk homework. not at mood to complete them. but I noe it is wrong to have such as that feeling...
sebenarnya, risau gila nak SPM ni. we are the first batch. we want the best result... :)
tengok result trial hari tu, result aku tak segempak kawan-kawan aku yang lain. chap, sarah and widad are the best. congratz korang. at least ada budak perempuan yang cemerlang kat kelas einstein.
tapi aku yakin, aku boleh dapat 9A+....


thanx 4 inspiring me,,,


my family 
insya-Allah, ade 8 kali jumaat lagi. ak akan pulun, sepulun-pulunnya. kalau masa pmr ngan upsr dulu ak blh dpt straigt A's, kenapa tak masa spm ni? yang penting usaha sehabisnya dan bertawakal...
  
ingat ct nur,
usaha dulu, baru tawakal!!!
guys, doakan yg terbaik untuk saya ye :)

No comments:

Post a Comment