Friday, June 3, 2011

Bulan Mei, Bulan menarik :P

bismillahirrahmanirrahim
Bulan menarik? sebulan lebih aku tak balik!!! akhirnya, nmpk gak rumah aku :D
bulan Mei mmg bulan yg x menarik pun... hahahahaha
ape yg berlaku sampai aku cakap macam tu??? biar aku cerita apa yg berlaku sepanjang bulan Mei ni,,,
1. mid term exam... selaras sbp :) soalan memang tak susah pun. hehehehe... soalan sangat susah kalau tak baca buku. dahlah jawab exam kat dewan. sangat kondusif ya tempatnya. panas wei! tapi sabar jela. aku tak tahulah SPM macam mana. hopefully masa tu dah ada air cond atau pun disediakan banyak kipas... result? setakat ni tak dapat full result lagi. harapan aku, aku tak fail apa-apa subjek :D insya-Allah...
2.  Mademoiselle night a.k.a ladies night....
 fuh! a night that will be a legend... hehehehe.. thanx kat organisasi mademoiselle night sbb organized malam ni. sangat menarik tapi menakutkan... hehehehe...

  
Aku pakai baju ni malam tu :) first time pakai selendang... :P





3. BADAR's trip
BADAR buat lawatan. setelah berbulan kitaorang tunggu utk buat lawatan, akhirnya, terlaksana juga. Alhamdulillah :D hmm,,, kitaorg pergi mana ekk??? kami ke SEPINTAR. buat benchmark kat sana satu hari. best badar2 kat sana. sangat matang pemikiran mereka. rasa macam kitaorang ni junior dan dorang senior. banyak ilmu yang diperoleh dan akan dimanfaatkan di SEMESRA.... wait n see :)
kemudian, pergi rumah raihan, lunch kat sana. hmm,, lupa nak cakap, we met all the imam muda 2 :) jgn jeles :P dan last skali, kami ke ikan bakar Parameswara... best! thanx to Rahimi dan Annashuha. bertungkus-lumus buat paper work and organize the trip. I appreciate it very much :)

IMAM MUDA 2. ada orang tak tidur dapat jmpa imam muda :)

We are the BADAR Pioneer .....
Kami makan ikan bakar... jgn jeles :P

4. USS :)
cuti sekolah... pergi mana ya? USS !!! sgt best. thanx abah, ibu bawak kami ke sini :)
I love USS :)

sangat best roller coaster dia :D

cicak :P

Kami satu family :) hahahahaha
Lepas ni,,, no more time to honeymoon. a very tough month come... HKS,,, nantikan bazar jualan BADAR dan semua veledictorian... balik awal cuti ni,,, bengkel spm menanti... :)

No comments:

Post a Comment